Top Ten Tuesday

d3111-toptentuesday2Dagens tema hos hos The Broke and the Bookish: In honor of Fall Tv, do a tv-themed topic! Top ten favorite tv shows of all time, ten new shows coming out this Fall that are on my radar, tv shows I wish never got cancelled, tv shows I would recommend to book characters, books I wish would be tv shows, ten favorite shows from the late 90’s or early 2000’s, ten tv shows for every fantasy lover, etc.

Tv-serier Yes! Jag är smått tv-serieberoende 😉 och här är några av mina favoriter:

-Suits

-Arrow

-Scandal

-Tyst vittne

-Sherlock

-River

-Ett fall för Vera

-The Night Manager. Ny favorit.

-Murdoch Mysteries

-How to Get Away with Murder

8 thoughts on “Top Ten Tuesday

  1. The Night manager är så bra! 🙂 Suits också, har precis börjat på fjärde säsongen. Den serien måste jag se med svensk text annars fattar jag inte så mycket 🙂

  2. Jag hade tänkt starta upp med någon ny serie nu i höst, men jag måste nog vänta tills boktraven blivit läst. Det blir nog lugnare på bokfronten i november-januari, då skall jag se på tv-serier!

    • Ibland räcker inte tiden till, till allt en vill göra. Det är ju mysigt att se på serier i november-januari, det brukar bli lite ökning på seriefronten den mörkaste årstiden för mig 😉

Kommentera

