Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

Tisdag och dags att svara på veckans fråga hos Barnboksbloggen: Vad har ditt bloggande gett dig? Kanske har du fått möjlighet att uppleva saker som du inte skulle fått göra utan bloggen, t ex delta i tv-program, tidningsartiklar mässor eller andra evenemang. Eller kanske  har du berikats på andra sätt, blivit bättre på att uttrycka dig själv, stå upp för dig själv eller liknande. Berätta fritt om det som din blogg har medfört.

Bloggandet har gett och ger mig många olika saker. En får ju massa spännande boktips som genererar lååååånga läslistor. Och så är kontakten med andra bokbloggare/bloggare väldigt givande och rolig. För fast jag pratar böcker med många både rent privat och i jobbet så blir det på ett annat sätt och det är trevligt att vara en del av bokbloggsfären.

Jag har bloggat i snart fyra år och jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt. Jag tycker också att jag har nytta av att jag bloggar i mitt jobb, även om bloggen är lite av en läsdagbok och mitt privata rum. Ja kort sagt så är det himla kul att blogga och jag tänker fortsätta göra det så länge jag känner så.;)

 

14 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga

Kommentera

