Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

Den här veckan hos Barnboksbloggen: Jag är nyfiken på att se hur ni gör för att markera vart ni är i en bok. Så den enkla frågan är: viker du hundöron eller använder du bokmärken? Gärna bildinlägg denna vecka – jag vill se massor av fina bokmärken eller andra smarta lösningar.

Absolut nej till hundöron i böcker. Blir väldigt irriterad när jag hittar det i låneböcker och jag vill inte ha det i mina egna. När det gäller bokmärken så använder jag oftast pappersbitar och så har jag några från Pocketshop. Inte så jätteroliga men de funkar.;)

16 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga

    • Javisst är det. Måste ju erkänna att det nog blivit något hundöron i någon av mina pocket men pocket är jag inte så noga med och numera läser jag det nästan aldrig… 😉

      • Pocket är ett behändigt format, särskilt när en läser i sängen. Jag läser gärna det formatet, men vanliga pocketen har oftast på tok för liten text för mig så det blir ganska sällan. Storpocket funkar och det läser jag lite oftare men det blir också en hel del inbundet och det är lite tungt att läsa till sängs…

Kommentera

