En smakebit på søndag: De polyglotta älskarna

d3791-6473057481_ce462009e6_o

Välkommen kära söndag! Efter att ha jobbat sex dagar på raken (och haft en väldigt hektisk vecka) så är det skönt med ledig söndag. Som vanligt kan en dela med sig av en smakbit ur boken som läses hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

Det har inte blivit så mycket läst i veckan men igår kväll började jag på De polyglotta älskarna av Lina Wolff som jag hört mycket gott om. Jag har läst cirkus 60 sidor i skrivande stund. Det är fängslande läsning där många känslor och tankar strömmar igenom mig, men vet inte riktigt vad jag tycker om den ännu. Mer information om boken finns här. Smakbiten kommer från s. 56.

polyglotta_wolff

de-polyglotta-alskarna2

Ha en skön söndag!

12 thoughts on “En smakebit på søndag: De polyglotta älskarna

Kommentera

