Helgfrågan v 15

Frågan hos Mias bokhörna handlar inte helt oväntat om… påskekrim: Läser du deckare vid påsk? Har du läst något nytt fräscht på deckarfronten på sista tiden?
Om ni nu inte läser deckare kanske ni har något nytt fräscht boktips från en annan genre.
Jag läser en hel del deckare, men har inte tänkt så mycket på om det brukar bli någon under påsk – jag läser den genre jag känner för i stunden. Just nu kommer jag inte på någon deckare som jag inte tipsat om tidigare. För närvarande läser jag Viskande skuggor och lyssnar på En officer och spion.
Ha en skön påsk!
10 thoughts on “Helgfrågan v 15

Kommentera

