Helgfrågan v 19

Torsdag och då är det dags för frågan hos Mias bokhörna som handlar om helgen:

Vad äter ni? (gärna recept) Vad läser ni? Vad ska ni titta på film/tv-serie, Eurovision eller bio? Vad smaskar ni på? 

Jag vet inte riktigt vad det blir för mat i helgen men vegetariskt blir det i alla fall. Och helst något som det går snabbt att göra känns det som.

Jag läser Baserad på en sann historia av Delphine de Vigan och H av Åsa Nilsonne och så har jag ett par ljudböcker på gång som jag hållit på med ganska länge – Törst av Nesbö och En officer och spion av Harris – inte för att de är dåliga, det har liksom kommit andra böcker och grejer och trängt sig emellan.

Jag ska kolla på Eurovisionen, Unge kommissarie Morse, Frikänd, Barnmorskan i East End.

Det blir nog att smaska på kex, ost, choklad.

13 thoughts on “Helgfrågan v 19

Kommentera

