Helgfrågan och jerkan

helgfragan-bild-mias-bokhorna

Fredag, yes! Tyvärr lite  internetproblem, igen. Det är inte så kul att blogga med mobilen men ett inlägg blir det. Mias bokhörna helgfråga och Annikas jerka i ett paket.

Mia undrar Vilken är din sämsta läsmånad och varför tror du det är så? Jag läser ganska jämnt fördelat över året men vissa månader blir det mindre och det kan bero på olika saker som att det är mycket på jobbet och privat. Februari kan det nog också bli mindre, är ju en kortare månad.

Det är inte dumt med enkla frågor så här på fredagen. Både Mia och Annika undrar vad läser du just nu? Jag läser Baserad på en sann historia, lyssnar på Törst och En officer och spion som jag hållit på med ganska länge. Inte för att de inte är ok att läsa – jag har helt enkelt läst annat emellan så de har hamnat på vänt.

jerkabild

21 thoughts on “Helgfrågan och jerkan

  1. Internetproblem har vi också till och från, med långsam uppkoppling eller ingen alls. Att läsa på mobilen går bra, men att skriva inlägg på den tycker jag är alldeles för jobbigt, så då väntar jag. Hoppas att det har löst sig för er nu.

Kommentera

