Helgfrågan v 21

Mias bokhörna har ett par frågor denna helg: Hur ser din bokönskelista ut? Jag köper ju inte så mycket böcker numera, men har faktiskt ett par böcker på önskelistan som jag förmodligen kommer att införskaffa när jag är på resande fot. Den tionde och elfte delen om Maisie Dobbs av Jacqueline Winspear. Och kanske slinker det med någon fler bok.;) Sen finns det förstås otaliga böcker som jag vill läsa, men dom lånar jag nog på jobbet.;)

Och så bonusfrågan: Vad ska du köpa till din mamma på morsdag? Jag tänker bjuda min mamma på mat på något ställe men det blir vid ett annat tillfälle än själva morsdag. Och jag kommer nog att köpa någon grej och/eller blomma.

 

 

 

16 thoughts on “Helgfrågan v 21

Kommentera

