Helgfrågan v 22

Torsdagkväll och dags för Mias helgfråga: Vad kan störa din läsning? Det kan vara lite olika saker som att jag surfar runt på paddan, läser bloggar och annat. Periodvis kollar jag en hel del på tv-serier, även om jag minskat på det så kan det bli en del slötittande av och till.  Är jag för trött efter jobbet så blir det också mindre läst.

Mia ställer också en bonusfråga: Brukar ni fira Sveriges nationaldag? Nej det brukar jag inte göra och det blir nog inget detta år heller. Men jag är långledig denna helg och det känns inte dumt. Kanske kan det bli lite mer läsande om inte annat lockar. 😉

 

32 thoughts on “Helgfrågan v 22

    • Jaaaa jätteskönt! Jobbade förra helgen så det känns bra med långhelg nu istället. 🙂 visst är det så att en lättare fastnar framför datot/tv/padda när en är trött 🙂

  1. Om man jämför med pre-Internet så är det ju självklart surfandet som tar en förfärlig massa tid, men jag kan inte säga att det stjäl min lästid. Jag vill ju kolla där också 🙂

    • Ja en vill ju också gärna kolla in lite olika saker också. Det är nog kanske en liten balansgång där att det ibland blir mer av det ena än det andra 😉

  2. Ja, det är lätt att fastna med paddan. I synnerhet framför tv:n för mig. Och jag håller med dig att är jag trött efter jobbet är det ännu lättare att fastna i soffan med paddan. Det är enklare att surfa runt än ta tag i boken.

    • Det är inga större svårigheter att bli fast i surfandet, en vill ju kolla saker men balansen är ibland lite svår att hålla och det drar lätt iväg.

Kommentera

