Top Ten Tuesday

Tisdag och temat hos The Broke and Bookish är Best Books From X Genre You’ ve Read In 2017 So Far (break it down however you want – by genre, stricky 2017 releases, whatever!)

Jag har valt att blanda genrer och det blir en lista på de böcker som jag tyckt mest om så här långt. Vilket inte var helt lätt då jag läst många bra böcker under våren. Jag har inte gett full pott till så många, men det är böcker som jag gillat och som växt i efterhand då de stannat kvar hos mig. Den enda ordningen är att det blev som jag läst dem.

 

 

Bubblare: Selfies av Jussi Adler-Olsen har jag inte läst (lyssnat) klart på i skrivande stund. Men den är väldigt lovande…

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Top Ten Tuesday

Kommentera

