Helgfrågan v 31

Torsdag och dags för Helgfrågan hos Mias bokhörna som undrar: Finns det någon bok du sett på bloggar eller Instagram på sista tiden som du blivit nyfiken på?
Jaaa det dyker ständigt och jämt upp böcker på bloggar och olika sidor som jag blir nyfiken på!
En bok som jag är väldigt nyfiken på men får vänta ett tag till på är Hanna Kents Det goda folket, den kommer i oktober. Sen är jag lite nyfiken på Annabelle av Lina Bengtsdotter som jag läst om lite överallt.
Bonusfråga: Har du någon ägodel som du håller extra kärt?
(OBS! Om man tycker Bonusfrågan är lite för privat så behöver man inte svara.)
Ja det tror jag nog att jag har, även om jag inte kommer på någon speciell grej i skrivande stund.
Sorry att inlägget blir så hoptryckt, gjort som vanligt men det blir så här nu. Försöker fixa till det sen om det går, tror att det kan vara något med WP…
23 thoughts on “Helgfrågan v 31

  1. Annabelle kan jag verkligen rekommendera.

    Apropå texten som förkortar radavstånden råkar jag ut för samma sak ibland. Jag har fortfarande igen aning om varför det blir så, så tills vidare gör jag radavstånd genom att sätta en punkt på en ensam rad så att det blir luft i texten. Det tvingades jag göra i det här inlägget: https://justnujusthar.com/2017/08/04/nyfiken-pa/ Du får gärna meddela mig om du kommer på vad felet beror på, så skall jag göra det samma till dig.

    • Är väldigt nyfiken på den, hör så mycket gott om den.

      Angående texten, visst är det konstigt att det händer ibland och inte jämt. Tack för tipset om att sätta en punkt på en ensam rad, ska testa det vid tillfälle. Det ska jag absolut göra om jag kommer på felet. Och fint att du också gör det om du kommer på vad det beror på. WP har ju en del konstigheter för sig och jag är inte förtjust i den nyare inläggsgrejen, använder den gamla så länge den finns kvar.

Kommentera

