Fem en fredag – Gott nytt 2022

Bild från Pixabay

Dags för årets sista fem hos Elisamatilda.

1. Vad hade du velat ha mer av i år? Fler live saker och träffar med närstående och vänner hade varit trevligt.

2. Vad har varit din största framgång i år? Framgång är att ta i men det har varit ett hyfsat år trots svaret ovan. Vardagen är inte så tokig, det lilla och små stunder är värdefulla, ibland mer än de stora.

3. Vad ser du fram emot under 2022? Mer lästid vore inte så tokigt. Kommer hända roliga saker på jobbet. Kanske kan det bli en resa, men det får året utvisa.

4. Vad tar du med dig från 2021? Det har varit ett blandat år, en del bra saker har hänt mitt upp i allt.

5. Har du något nyårslöfte? Nej brukar inte avge några.

10 reaktioner på ”Fem en fredag – Gott nytt 2022

  1. Det är inte många av oss temabloggare som avlägger nyårslöften. Vi är säkert alltför luttrade och inser att det är svårt att hålla löften och sen mår man bara dåligt över att misslyckas.
    ÖNSKAR ett GOTT NYTT ÅR

  2. Tänkte som Paula – få av oss som avger nyårslöften. Vi är väl för gamla för det och låter oss inte luras längre. För vem har någonsin hållit ett nyårslöfte;-)
    Precis som du tycker jag att 2021 visserligen var ett skitår på grund av pandemin, men ändå gick årets fort. Å som bekant går tiden fort när man har roligt. Ja, så illa tyckte jag inte heller att 2021 var.
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt (Blogg-)År!

    • Vi har väl varit med ett tag. Nyårslöften hålls sällan, så lika bra att inte ge några. Sedan kan en ju sätta lite olika mål för sig själv ändå. Tiden är ju lite lustig i och med pandemi , men ja den går oavsett och det har varit en del fina stunder också. Tack, detsamma önskar jag dig!

    • Ja som tur är så har det varit en del socialt, i jobbet, och så, men mer med vänner och närstående hade jag velat ha. Få se hur det blir med resandet, kanske längre fram. Gott nytt år!

  3. Gott nytt år!
    Hoppas du fick en trevlig nyårsafton. Jag har inte heller några nyårslöften. Eller, jag skulle kunna producera en jättelång lista över saker jag vill ska ske i år men jag avstår 😊

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.