Ny bok av Lynda La Plante under sommaren

Upptäckte att Lynda La Plante kommer med den tionde delen i serien om den unga Jane Tennison. Och ser att det verkar bli sista delen. Lite trist kan jag tycka då jag gillar serien, men samtidigt så är det kanske bra att den inte blir evighetslång.

Det finns en annan serie av Lynda La Plante som det kommit några delar i, till som jag inte påbörjat än så det finns annat att läsa av henne.

Den tionde delen om den unga Jane Tennison väntas komma 4 juli.

Lista på författarens böcker finns HÄR

Jag har nionde delen kvar att ta mig an först i serien om unga Jane Tennison. När det blir får jag se. Jag är kvar i lässvackan som jag varit i under året. Det blir endast enstaka ljudböcker och det är förstås inte fy skam, världen går inte under. Men det vore skönt att må bra och ha lite mer läslust och energi. Jag tror och hoppas att det vänder!

4 reaktioner på ”Ny bok av Lynda La Plante under sommaren

  1. Så tråkigt att höra att du inte mår bra. Vet inte om våren är en bra eller dålig årstid för dig men jag hoppas på det förra. I så fall kan kanske mer ljus och förhoppningsvis också lite värme ge lite hopp om livet. Ta hand om dig, kram!

    • Tack! Det har varit ett skadeår och det tar på krafterna men jag är envis och kämpar på! Våren är bra trots alla förväntningar som jag försöker bortse ifrån! Kram!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.