Ny bok av Håkan Nesser sommaren 2024

Den räknas som den nionde delen i Barbarotti serien och då antar jag att man gör det för att det ”bara” är med Barbarotti? Jag har lagt till en bok i min räkning över Barbarotti böcker där Van Veeteren också är med som jag förstått. Få se om jag möblerar om eller låter den stå kvar.

Ljudboken släpps samtidigt som fysiska boken med beräknat datum 30 juli. Den läses av Reine Brynolfsson, inte dumt. Är det inte Nesser som läser så är det helt rätt val! Brynolfsson läser jättebra!

Jag har några böcker kvar att ta mig an i serien innan jag kommer till denna och även andra böcker av Nesser. Det gör inget, nästan värre att inte ha några. Kanske blir det Nesser som tar mig upp från lässvackan?! Säkra kort är sällan fel.

Lista på författarens böcker finns HÄR

5 reaktioner på ”Ny bok av Håkan Nesser sommaren 2024

  1. åh, vad bra att du har koll! Jag lade genast till den i Storytel. Nu blir det väl sannolikt inte mycket lyssnat under semestern men den här är en av de första på att-lyssna-listan inför hösten.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.