Top Ten Tuesday

Veckans tema inne hos The Broke and The Bookish är Top Ten Books People Have Been Telling You That You MUST Read (whether because they think it’s a ”you” book or it’s just been generally recommended so often).

Min lista består både av boktips som jag fått och sådana som jag läst om på flera olika bloggar och är lite nyfiken på:

1. Slutet på kedjan av Fredrik T. Olsson

2. Night film av Marisha Pessl

3. Kråkflickan av Jerker Eriksson och Håkan Alexander Sundqvist

4. The unlikely pilgrimage of Harold Fry av Rachel Joyce (ljudboken)

5. Augustiresan och Lyckostigen av Anna Fredriksson

6. Hell or High Water av Joy Castro

7. Ghostman av Roger Hobbs

8. Judas Child och serien om Mallory av Carol O´Connell

9. Kaninhjärta och Fågelbarn av Christin Ljungqvist

10. Harry Potter-böckerna, ljudböckerna, på engelska, inlästa av Stephen Fry

14 reaktioner på ”Top Ten Tuesday

    • Connell är jag väldigt nyfiken på och jag tänkte läsa något av henne snart. Och sen lär det nog inte dröja alltför länge innan jag har första Harry Potter boken i örat. 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.