Tänk snabbt v 4


Dags för veckans tänka snabbt hos enligt O.  Fem om kulturrelaterade och aktuella saker. Mina svar:

Guldbaggegalan eller Oscarsgalan? Kollar inte på någon av galorna men Oscars har väl mer av allt. 

Feelgood eller deckare? Läser feelgood ganska sällan, deckare en hel del.

Bokserier eller fristående böcker? Läser både och men har flera serier på gång.

Bok som tv-serie eller bok som film? Egentligen ingen, sällan som det blir bra och jag brukar nöja mig med att läsa. Ibland kollar jag på filmen/tv-serien och spara in lästid till andra böcker. Mitt svar nu bottnar i att jag tänkt se Olive Kitteridge med Frances McDormand som tv-serie och tror den kan vara bra. Boken gillade jag mycket.

Te eller kaffe? Te men dricker cappuccino ibland.

4 reaktioner på ”Tänk snabbt v 4

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.