Kommer ny bok av Johan Theorin under hösten

Vem vill tänka på hösten? Sommar vill nog många ha först. Men när det gäller utgivningen av böcker så brukar hösten vara värd att se fram mot. Upptäckte, när jag kollade runt på olika bloggar/webbsidor (minns inte vilka tyvärr så ingen nämnd ingen glömd) att Johan Theorin kommer med ny bok. Den beskrivs som en fristående fortsättningen på Benvittring.

Ristmärken är den sjätte delen i Ölandskvartetten som jag tror att den ursprungligen kallades. Som tur var fortsatte Theorin på serien. Den nya boken är planerad att komma 3 oktober. Ljudboken kommer läsas av Magnus Roosmann och det tackar jag för. Jag har lagt till boken bland kommande i ljudbokshyllan.

Sommar ska det väl bli först hoppas jag men härligt att ha böcker att se fram mot!

2 reaktioner på ”Kommer ny bok av Johan Theorin under hösten

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.