Slösa med tiden?

Idag har Jetpack en jätteintressant fråga: hur en slösar mest bort tid dagligen. Kan en slösa bort tid? Kanske men jag tycker sällan att jag gör det. Även om jag slöar framför en tv-serie, surfar på mobilen och gör nada. Det behövs också mitt upp i all prestation. Sedan kan jag fastna i mobilen lite väl länge ibland men slöseri med tid? Har fått höra att bokläsning tv-serier med mera är slöseri med tid men nej det håller jag inte med om. Återigen måste allt handla om effektivt?! Inte för mig.

Hur slösar du bort mest tid varje dag?

4 reaktioner på ”Slösa med tiden?

  1. Jag får erkänna att jag lägger alltför mycket tid på att scrolla på telefonen. Tänk om jag lade motsvarande tid på träning, städning eller trädgårdsfix, då skulle både jag, hus och hem vara i en helt annan form. Lite tankeväckande faktiskt. 

    • Jag fastnar också lätt på / i mobilen men inte säker på att jag skulle städa så mycket mer 😃 om jag inte gjorde det, hittade säkert något annat att lägga tiden på (städning är så tråkigt). Och effektiv behöver en inte vara jämt det är ju ett hem 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.