Bokbloggsjerka 13 – 16 september, om jag skrev en bok

jerka11Så är det det fredag kväll och dags för helgens fråga inne hos Annika:

Om du skulle skriva en bok var skulle den i så fall utspela sig?

Jag har alltid skrivit i någon form. Dagbok, läsdagbok och liknande.När jag var yngre blev det en del dikter, en och annan novell och även en kort roman i Bonnie och Clyde-stil – jag var ganska förtjust i filmen med Warren Beatty och Faye Dunaway. 🙂

Om jag skrev en bok idag, inte för att jag har några såna planer, men man vet aldrig, så skulle jag nog skriva dikter, noveller eller liknande för jag kan sakna det ibland. Tror inte att jag svarade på själva frågan, men det är ju lite svårt när det gäller dikter och noveller. 😉

20 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 13 – 16 september, om jag skrev en bok

    • Hm, tonårstiden ja…jag minns att jag läste en hel del dikter när jag skrev som mest, men sen kom jag av mig, och det är länge sen jag läste andras dikter och skrev några egna… 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.