Bokbloggsjerka 7 – 10 februari, Bokordning?

jerka11Härligt med fredag och jerkan är en bra start på helgen. Den här gången undrar Annika:

Hur håller du reda på alla böcker som du har läst? Förlitar du dig helt på din blogg eller har du en backup plan att dela med dig av?

Innan jag började blogga så skrev jag upp vilka böcker jag läst och omdömen om dem i en anteckningsbok. Jag skriver fortfarande upp vilka böcker jag läst, men det är bloggen som är min egentliga läsdagbok. Och tack vare bloggen har jag fått lite bättre ordning och koll. Men jag har ändå funderat lite på att skaffa något program. Ska bli kul att kolla runt i jerkan och se vad ni andra använder, är ganska säker på att jag kommer att få en hel del tips. 😉

24 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 7 – 10 februari, Bokordning?

  1. Om man nu ska vara krass så måste man ju först fundera ut vad man vill göra med informationen. Om man bara vill ha koll på vilka böcker man läst och vad man tyckte, så funkar ju bloggen alldeles utmärkt. Vill man kunna göra lite mer så får man nog använda något annat 🙂

    • Blir intressant att höra vad du tycker om Book Collector om du börjar använda programmet. Jag funderar på det men just nu känns det som att bloggen räcker. Har också som ambition att recensera alla böcker jag läser på bloggen, men tiden räcker inte alltid till… 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.