Bokbloggsjerka 28 februari – 3 mars, bokrean

jerka11Det är fredag och som vanligt Annikas jerka och den här helgen lyder frågan:

Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om, nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?

Jag kan inte säga att jag bestämde mig för att avstå från bokrean men numera så köper jag inte böcker så ofta. En anledning till det är nog att jag jobbar på bibliotek och jag är ganska nöjd med det utbudet och om jag skulle tröttna på böckerna på jobbet så har jag en massa olästa böcker i mina egna hyllor, på vinden och i källaren. 😉

21 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 28 februari – 3 mars, bokrean

  1. Jag har inte heller handlat något. Får se om jag tar en sväng och kollar efter sportlovet. Men annars är det nog faktiskt så att jag har rätt många lockande böcker hemma som jag faktiskt är himla sugen på. Inget jättebehov av nytt just nu mao.

  2. Min stora dröm är att ha ett eget litet bibliotek, det är svårt när man bor i en tvåa. Så på tisdag är jag det jag som går och tittar på två små hus som finns till salu 🙂

  3. Haha, skulle jag jobba på bibliotek hade jag nog fått sån läsångest över alla böcker jag skulle vilja läsa! Kanske därför jag ännu inte begett mig till ett endaste bibliotek sedan jag flyttade hit till Göteborg?

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.