Bokbloggsjerka 18 – 21 april, skruvade tv-serier

jerka11Skönt med fyra dagars ledighet, tid för läsning och annat. I helgens jerka undrar Annika vilken är den mest skruvade tv-serie/film du har sett i din favoritgenre?

När det gäller favoritgenre så har jag inte direkt någon sådan när det gäller tv-serier. Jag kollar på ganska blandat; drama, komedi, thriller, deckare och helt enkelt det som jag fastnar för. Twin Peaks känns som ganska given när det gäller skruvade serier. Och jag håller med Annika om The Following som jag slutade titta på för att den blev lite för skruvad för min smak. En serie som jag fastnat för är Scandal. Kollar just nu på säsong tre och den blir bara mer och mer skruvad för varje avsnitt och än så länge är jag hooked.;)

 

16 thoughts on “Bokbloggsjerka 18 – 21 april, skruvade tv-serier

Kommentera

