Söndagens smakbit: Värd att döda

Söndag igen och som vanligt kan en dela med sig av en smakbit ur boken som läses hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

Det har varit en intensiv vecka men en hel del har jag trots det hunnit läsa. Dolda mördare av Lynda La Plante hamnade ofrivilligt på vänt då det kom andra böcker emellan och nu i helgen har jag återvänt till den. Eftersom jag redan bjudit på en smakbit ur den så blir det en från Värd att döda av Peter Swanson som jag tänkt läsa sen. Jag har läst Her Every Fear av författaren och den tyckte jag mycket om så det ska bli spännande att se hur den här är. Smakbiten kommer från början av boken.

Trevlig söndag!

 

23 thoughts on “Söndagens smakbit: Värd att döda

Kommentera

