Tänk snabbt v 9


Känns inte som jag är så snabb i tanken denna måndag, men mina svar på fem snabba hos enligt O kommer här.

Filmatiseringar Unga kvinnor eller Emma. Jag är inte så sugen på att  se någon av filmerna.

Boken eller filmen. Jag väljer oftast boken före filmen men ibland ser jag filmen och sparar in lästid.

En bok i taget eller slalomläsning. Har oftast minst två böcker på gång som jag växlar mellan.

Fysiska utmaningar eller inte. Det blir lite lugnare varianter typ promenader och så kör jag övningar för bland annat ryggen. Skulle behöva bli lite mer regelbundet än det blir i dagsläget.

Tussilago eller snödroppar. Snödroppar är fina men väljer tussilago för att de är färgrika.

 

 

 

 

 

6 reaktioner på ”Tänk snabbt v 9

  1. Egentligen är måndagar en dum dag för en utmaning som går ut på att tänka snabbt, men vi får se det som en uppvärmning inför veckan.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.