Tänk snabbt v 15 påskedition


Snart är det påskhelg och jag ser fram mot att vara ledig i några dagar. Fem snabba hos Enligt O är inriktade mot påsken.

Mina svar:

Gult eller grönt. Jag gillar båda färgerna och på påsken får det gärna vara gult.

Påsköl eller påskmust. Är inte förtjust i öl, men påskmust kan det bli.

Påskägg eller påskris. Kan tänka mig båda, men är lite allergisk så det får bli påskägg.

Påskhare eller påskkärring. Påskharen har jag ingen relation till, men minns att det var roligt att vara påskkärring i barndomen.

Påskekrim eller klassiska berättelser. Det kan eventuellt bli någon påskekrim. Och/eller något helt annat. Lusten får avgöra.

 

 

6 reaktioner på ”Tänk snabbt v 15 påskedition

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.