Tänk snabbt v 17

Dags för fem snabba som enligt O har satt ihop.

Mina val:

Lady Gaga, Celine Dion eller Billie Eilish. Jag såg inte hyllningsgalan och har ingen relation till någon av dessa.

Med var också Rolling Stones, Elton John eller Paul McCartney. Elton John tyckte jag iaf om i ungdomen så det får bli mitt svar.

Lyssna eller sjunga. Sjunga kan vara kul men nja min ”sångröst” är inget vidare.

Strut eller bägare. Tycker om strut men bägare är lättare och bättre att hantera.

Bok efter blurb eller inte.  Jag väljer oftast genom att läsa baksidestexten och tips från olika håll.

 

 

 

8 reaktioner på ”Tänk snabbt v 17

  1. Förutom att jag faktiskt lyssnade på Dion när jag var ung så är våra svar desamma. Blurbar har jag aldrig brytt mig om sedan någon skrev att Lisbeth Salander var den nya Kathy Mallory – då gav jag upp all tro på dessa omdömen 😉

    • Blurbar kan vara väldigt konstiga. Nu blir jag påmind om Kathy Mallory som du tipsat mig om tidigare. Tyvärr finns inte böckerna på Nextory men ett par delar på Audible och de är nu tillagda i ljudbokslistan. 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.