Tänk snabbt v 18


Måndagskväll och dags för fem snabba hos enligt O.

påskbrasa eller majbrasa? Jag har inte varit på någon påskbrasa, däremot har det blivit en del majbrasor genom åren. Det är några år sen sist nu och i år blir det förstås inte heller.

Sveriges radios romanpris eller Årets bok? Det är lite roligt att kolla vilka böcker som nomineras och sen blir årets bok.

noveller eller lyrik? Läser noveller ibland, det är lagom att sticka emellan med.

långkörare eller miniserier? Ibland är det lagom med miniserier men det blir nog fler långkörare. Just nu kollar jag bland annat på Fader Brown och sista säsongen av Homeland på Svtplay och Justified på HBO.

HBO, Netflix eller Viasat? Har både HBO och Netflix och det går lite i upp och ner vilken jag ser mest på. Just nu är det kanske lite mer HBO men det ändrar sig över tid.

4 reaktioner på ”Tänk snabbt v 18

    • Så kan det ju bli och om en inte tittar alls är det ju onödigt att ha den. Mitt tittande går i perioder, ibland mindre på HBO eller Netflix och ibland mer. Har funderat på att ta bort någon gång men då har jag oftast kommit igång att titta igen 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.