Tänk snabbt v 22


Tiden rullar på snabbt och sommaren är inte långt borta. Fem hos enligt O handlar lite om det.

Mina svar kommer här:

fantasy eller science fiction? Jag läser inte fantasy ofta men sc-fi kan jag inte minnas att jag läst sen ungdomen.

biografier eller memoarer? Ingen är något som jag läser särskilt ofta men det blir en och annan biografier.

läsprojekt eller fri läsning under sommaren? Jag tycker att det kan vara lite kul med läsprojekt, och kör något under året, men jag föredrar fri läsning.

Goodreads eller läsdagbok? Bloggen är min läsdagbok. Goodreads har jag inte kommit mig för att använda.

luktärter eller solrosor? Luktärter är fina men det är något särskilt med solrosor.

8 reaktioner på ”Tänk snabbt v 22

  1. Jag tycker också att den fria läsningen är den bästa men likväl är det ju kul med diverse utmaningar och bokklubbar som får en att läsa nya saker. Jag hoppas på att hinna med lite utmaningsböcker under semestern då jag tror att det vore nyttigt för mig med en paus från det medeltida England. På nätterna drömmer jag om Henrik VIII m fl samt om Corona. Börjar bli dags med lite variation på nattankarna 😉

    • Haha ja förstår att det kan behövas lite annan litteratur i det läget. 🙂 Tycker också det är kul med diverse utmaningar och bokcirklar, läsprojekt etcetera. Liksom fri läsning. Brukar försöka få till det med det under sommaren men jag är bra på att ändra mig 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.