Just nu i juli

Kulturkollo kör första lördagen varje månad, spaningen just nu (jag missade den i juni) men nu är det juli och dags.

Just nu läser jag Här är vi av Graham Swift och tycker mer om den än Mödrarnas söndag.

Just nu tittar jag bland annat på Farlig identitet, Perry Mason, och Morden i Midsomer.

Just nu lyssnar jag på slutet av Tiden dödar långsamt av Michel Bussi, 30 minuter kvar. Så ska snart välja ny ljudbok….

Just nu hoppas jag på att det inte ska gå för fort innan det är dags för jobb igen, men en liten tröst; kommer att ha ytterligare semester under sommaren.

6 reaktioner på ”Just nu i juli

    • Ja det är den nya. Den är annorlunda mot den äldre som jag minns mest som ett rättegångsdrama. Bara sett något avsnitt än. Få se hur serien utvecklas.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.