Bokbloggsjerka 11 – 14 April, läslust

jerka11I helgens jerka undrar Annika: Har du någonsin råkat ut för att du inte alls känner för att läsa någon av de böcker som står i din bokhylla? Om ja, vad gjorde du åt det? Om nej, tror du att det någonsin kommer att hända dig?

Ja det har nog hänt för jag är lite av en humörs människa när det gäller läsning. Men det händer inte så ofta vilket kan bero på att jag läser olika typer av böcker och och att jag växlar mellan att läsa och lyssna på böcker. Eftersom jag jobbar på bibliotek så kommer de flesta av de böcker som jag läser och lyssnar på därifrån och jag har oftast en uppsjö av böcker att välja mellan. En nackdel är väl att de flesta av mina egna olästa böcker blir stående, men jag är ganska säker på att jag kommer att läsa dem så småningom.;)

8 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 11 – 14 April, läslust

  1. Jag har inte alltid lust på alla böcker i min hylla, men vanligtvis brukar det åtminstone finnas minst en som lockar mig. Bara inte just nu, eftersom jag har utmattningsdepression…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.