Tisdagsutmaning: Läslov

Läslover_Kulturkollo

Läslov vilket härligt ord. Det är något som jag verkligen kan önska att jag hade och det är det som frågan inne hos Kulturkollo handlar om:

Om du hade läslov den här veckan vad skulle du läsa då?

Först skulle jag läsa ut Domaren av Ian McEwan och så skulle jag lyssna klart på Svinen av Carl-Johan Vallgren/Lucifer.

Efter det skulle jag lyssna på Färjan av Mats Strandberg och så den fjärde Harry Potter boken inläst av Stephen Fry.

Och så skulle jag läsa Den som glömmer av Arnaldur Indridason och sen…. ja det finns hur många böcker som helst som jag skulle läsa om jag hade en veckas läslov.

Vad skulle ni läsa?

10 reaktioner på ”Tisdagsutmaning: Läslov

    • Javisst gör det! Det borde även vuxna få ha så att man fick grotta ner sig lite extra i böcker. Blir lite nyfiken på titlarna/författarna du nämner, får kollas upp. 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.