Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

Veckans bokbloggsfråga ho Barnboksbloggen: Vilken bok ser du mest fram emot att läsa bland höstens kommande böcker? Eller läser du någon serie där du ser fram extra mycket mot nästa del? Eller har du någon favoritförfattare där du knappt kan vänta tills hen släpper en ny bok?

En bok som jag ser fram mot är Entry Island av Peter May. Gillade Lewis-trilogin jättemycket. En annan som jag är lite nyfiken på är Björnstaden av Fredrik Backman. Och det finns nog en del andra böcker också men det får räcka med dom just nu.

När det gäller favoritförfattare som jag knappt kan vänta tills de släpper en ny bok så finns det många. Däribland Johan Theorin som det känns som evigheter sen sist. Nu har jag sett att Novellix nyligen har gett ut Knackarna och den måste jag införskaffa. Noveller i all ära, jag läser det gärna mellan varven, men jag hoppas att Theorin kommer med en bok snart.

Det finns fler men jag nöjer mig med att nämna dessa denna gång. 😉

 

12 reaktioner på ”Veckans bokbloggsfråga

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.