Bokbloggsjerka 10 – 13 februari

bokbloggsjerkabild

Hej och hå vilken vecka det varit. Jobb och åter jobb. Känns urskönt med fredagskväll, fast jag jobbar imorgon igen. Men det är då det, ikväll blir det sofflocket och en bra början är Annikas fråga i jerkan: Vilka bokliga saker (förutom böcker) kan du inte leva utan (exempelvis örhängen här och här)?

Det blir tyvärr ett ganska tråkigt svar då jag inte samlar på något särskilt när det gäller bokliga saker. Bokmärken brukar slinka ner ibland men just nu har jag inga roliga sådana. Men en sak som jag inte vill vara utan är min cd-spelare som jag lyssnar på ljudböcker i. Jag är väl lite gammaldags av mig, har inte skaffat konto på Storytel eller liknande. Än. Lyssnar en hel del på e-ljudböcker men jag vill ändå ha min spelare så att jag kan växla mellan olika format. Det är inte så att jag inte kan leva utan den men den är bra att ha.

Bokliga örhängen skulle jag inte ha något emot att ha, om jag hade hål i öronen, men det har jag inte. Nu ska jag ta och kika runt och se vilka bokliga saker ni inte kan leva utan, kan tänka mig att jag kommer att få en del tips….;)

 

6 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 10 – 13 februari

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.