Böckerna av Michael Robotham

Eftersom jag har läst ett par böcker av Michael Robotham (en fristående och första delen i en serie) och gärna vill ha lite koll på böckerna så dags för en lista. Året är första utgivningen. (Ej tagit med nonfiction.) Hojta gärna till om jag har missat någon. Listan uppdateras när nya böcker kommer.

Serien med Joseph O`Louglin: 

Den misstänkte 2005/The suspect 2004. Ljudboken

Förlorad 2006/Lost/aka The drowning man 2005. Ljudboken

Shatter, (aka The sleep of reason) 2008. Ljudboken

Bleed for me, 2010. Ljudboken

The Wreckage, 2011. Ljudboken

Say youre sorry, 2012. Ljudboken

Watching you, 2013. Ljudboken

Close your eyes 2015. Ljudboken

The other wife, 2018. Ljudboken


Serien med Cyrus Haven

Good girl, bad girl  av Michael Robotham, 2019. Ljudboken

When she was good, 2020. Ljudboken

Lying beside you, 2022


Fristående böcker:

Nattfärjan2008/The Night Ferry 2007. Ljudboken

Bombproof  2009. Ljudboken

Liv eller död 2017/Life or death 2014. Boken

The secrets she keeps 2017. Ljudboken

When you are mine 2021

12 reaktioner på ”Böckerna av Michael Robotham

    • Kul, blir spännande att höra vad du tyckte sen. Minns att det var några saker som jag störde mig på i boken fast jag ändå tyckte om den när jag lyssnade. Ska nog ta mig an den andra delen snart, men nu är det Van Veeteren 2 som gäller…

  1. Pingback: Ny bok på gång – Michael Robotham | Bokdamen - läser och lyssnar

  2. Pingback: Sommarläsning | Bokdamen - läser och lyssnar

  3. Pingback: Good girl, bad girl av Michael Robotham | Bokdamen - läser och lyssnar

  4. Pingback: Bombproof av Michael Robotham | Bokdamen - läser och lyssnar

  5. Pingback: Ny bok kommer snart – Michael Robotham | Bokdamen - läser och lyssnar

  6. Pingback: The Suspect av Michael Robotham tv-serie…. | Bokdamen - böcker, ljudböcker och lite annat

  7. Pingback: When she was good av Michael Robotham | Bokdamen - böcker, ljudböcker och lite annat

  8. Pingback: The secrets she keeps av Michael Robotham | Bokdamen - böcker, ljudböcker med mera

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.