Tänk snabbt v 20


Måndag och dags för fem snabba hos enligt O 

Mina svar:

Jordgubbar eller smultron? Jordgubbar är jag uppväxt med och det har jag nog förätit mig på, äter det men är ingen älskare av dem. Smultron har jag ätit mycket mindre av och det är länge sen nu, men tänk om det kunde bli av att äta det i sommar.

Basilika eller koriander? Basilika har jag använt och ätit mest.

nya böcker eller gamla godingar? Det blir mycket nya böcker men läser och lyssnar också på lite äldre böcker.

Sveriges 12:a eller Eurovision: Europe Shine a light? Jag började kolla i lördags, men slutade snabbt. Håller med kritiken. Kommer nog att hoppa resten.

svenska eller engelska? Jag läste mest på engelska under en lång period sen tappade jag det och läste bara på svenska. Nu läser jag mest på svenska men också på engelska.

 

 

 

 

4 reaktioner på ”Tänk snabbt v 20

    • Ja när en är trött så kan det bli så. Jag läser nog mest på svenska men har kommit igång med att läsa på engelska sen jag började min utmaningen 2013. Innan dess hade det varit stopp (för) länge.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.