Veckans kulturfråga v 34

 

Såg att enligt o startat en ny aktivitet på onsdagar och den kallas Veckans kulturfråga så det borde gå att köra den även idag torsdag.

Vilken är din favoritförfattare inom spänningslitteraturen? Vilken är hens bästa bok? 

Det är ju i stort sett omöjligt att svara bara en. Men en av mina nuvarande favoritförfattare inom genren är Michael Robotham. Som jag läst en fristående bok av och så håller jag på med serien om psykologen Joseph O’Loughlin. En serie som jag är mer eller mindre beroende av.

Det är en serie som bara blir bättre och bättre. Tyckte mycket om den åttonde som jag lyssnat på senast, Close your eyes. Så i skrivande stund väljer jag den.

 

4 reaktioner på ”Veckans kulturfråga v 34

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.