Fem en fredag – subjektivt

Sen fredagskväll och dags för fem hos Elisamatilda, lite kluriga frågor när det närmar sig midnatt, men försök görs.

1. Vad är något andra troligtvis inte vet om dig? Att jag varit bra på att dansa, ingen tävlingsdans men vanlig dans höll jag på med mycket förut.

2. Vad om dig brukar ofta komma upp i mingelsituationer? Jag är inte mycket för mingel. Men när det såna situationer så oftast om mitt jobb som bibliotekarie, böcker och liknande.

4. Hur skulle du beskriva din fritid? Gillar lugn och ro och när det händer lite mer. Teater är ett stort intresse, hoppas på att det kan komma igång framöver.

4. Vad undviker du att prata om med nya bekantskaper? Det beror på sammanhanget och den nya bekantskapen. Men oftast om väldigt personliga saker.

5. Hur skulle du beskriva dig själv? Trivs som fisken i vattnet med mitt jobb som också är ett intresse. Nyfiken, eller vetgirig det låter kanske bättre. Omtänksam.

9 reaktioner på ”Fem en fredag – subjektivt

    • Ja fattas bara om det inte skulle gå vore det bra synd 😉 jag har tyckt om att dansa, dansat med många bra och en del mindre bra, kul motion. Ja en ser fram mot teater, konserter och liknande.

  1. Pingback: Fem en fredag v. 24: Incheckning - elisamatilda.se

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.