Bloggutmaning december

Bättre sent än aldrig sägs det och det stämmer nog i det här fallet. Jag upptäckte att Orsakullan kör en bloggutmaning även under december vilket jag helt hade missat. Har hängt på och svarat lite i tidigare månaders, om än i mindre skala och inte så ofta som jag velat.

Det får bli ett par tre uppgifter denna andra advent.

8. Utan täckning…

Det är inte kul att råka ut för. Har råkat ut för det både privat och i jobbet. Tekniken är bra när den fungerar men när den inte gör det…sårbart.

9. Ett minne…

Jag ligger ofta i otakt med tiden. Trodde inte att det var så länge sedan jag skrev inlägg…men ser att det var den 21 november. Minnet är som det är….

10. Trolldom…

Lite mystik kan gå hem beroende på hur det skildras i böcker filmer tv-serier. Men renodlad magi brukar sällan fungera.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.