Det äldsta

Jetpack vill veta det äldsta jag äger som jag fortfarande använder dagligen. Jag har några möbler som gått i arv, de är mer praktiska än fina. Sitter i och vid ett par av dem. Så en viss användning…Klädesplagg finns också som ”hängt” med länge men använder dem inte så ofta. Böcker då? Några äldre men det är inte någon daglig användning. Sedan har jag en cykelväska som är gammal och den används inte numera. Så lite tunnsått med gamla saker som används dagligen, frånsett mig själv 🙃😃

Vad är det äldsta du äger som du fortfarande använder dagligen?

3 reaktioner på ”Det äldsta

  1. Jag har faktiskt en Houdini-tröja som jag köpte 2007 som jag fortfarande använder (om än inte varje dag). Den har blivit lite tunnare med åren men jag älskar den fortfarande. Och ja, jag har köpt flera sådana sedan dess. Ett av mina absoluta favoritplagg.

    • Härligt med favoriter, jag köper gärna fler om det går av plagg jag gillar! Kommer att tänka på klädesplagg som är äldre men använder dem inte så borde rensa…

  2. Pingback: Jeanne Calment: Världens äldsta människa – CursusRerum.se

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.