Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

Veckans bokbloggsfråga hos Barnboksbloggen handlar om kommentarer: Vad anser du, är bokbloggskommentarer idag ett minne blott? Får du fortfarande kommentarer? Skriver du själv kommentarer? Vilket forum är det som du numera håller kontakten med dina läsare och ni kan diskutera det du och andra bokbloggare har skrivit i dina inlägg? 

Att få kommentarer är väldigt roligt och jag får en hel del på bloggen dels vid aktiviteter som denna, jerkan och En smakbit på söndag med flera. Och dels på andra inlägg som recensioner och liknande. Antalet varierar i omfattning men jag har inte kunnat se någon direkt minskning, snarare tvärtom.

Jag skriver kommenterar ganska ofta på bloggar men det varierar i omfattning beroende på hur mycket ork och tid jag har. Det händer också att jag läser inlägg utan att kommentera. Jag kan bli bättre på att kommentera för jag tycker att det är kul med dialogen.

Bokdamen finns på Facebook och jag försöker komma igång lite mer med det. Men bloggen är det huvudsakliga forum där jag håller kontakt med läsare och följare.

 

5 reaktioner på ”Veckans bokbloggsfråga

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.