Bokbloggsjerka 26 – 29 augusti: läser just nu

Åh fredag och helg och så förstås Annikas jerka. Härligt!

Denna vecka är det skönt nog en lätt fråga: Vad läser du just nu?

Jag läser Tammie Marias recept på kärlek och mord av Sally Andrew som jag hoppas läsa ut i helgen.

image

 Och så lyssnar jag på Störst av allt av Malin Persson Giolito som jag börjar närma mig slutet av.

störst av allt

Och så sneglar jag mot bokhögarna och funderar på nästa bok och ljudbok. Blir kanske ett tema….Mer om mina planer i ett kommande inlägg.

 

 

 

33 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 26 – 29 augusti: läser just nu

    • Jag lyssnade klart på den på förmiddagen och är lite tagen av den. Vi får se men några ord om den har jag tänkt försöka få till sen. Av det jag sett och hört om den så verkar det vara precis som du säger, att alla verkar eniga. Får läsa lite mer om vad du och andra tycker sen när jag skrivit om den. 🙂

      Temaläsningen ja. Kul att du tycker det! Ja det blir en slags temaläsning, ingen stor grej, men ändå. Håller lite till på det – inlägg om det kommer senast onsdag nästa vecka. 🙂

    • Vad roligt att du gillar den, tack! 🙂 Några ord ska jag försöka få till om den, lyssnade klart igår och är väldigt tagen. Men så mycket kan jag väl säga som att jag tycker absolut att du ska lyssna på den!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.