Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

Det har blivit onsdag och jag tänkte svara på frågan hos Barnboksbloggen:  Brukar du lyssna på podcasts? Har du några tips på podcasts som handlar om böcker och skrivande som man bara inte får missa? Vad använder du för app för att lyssna och hålla koll på dina podcasts?

Jag brukar inte lyssna på podcasts men jag lyssnar mycket på ljudböcker av och till. Jag har inte någon vidare koll på podcasts och kanske missar jag något, men jag känner att tiden inte riktigt räcker till som det är. Men vem vet vad som händer framöver. Det blev ett  kort svar denna gång och inte så mycket matnyttigt tyvärr.

4 reaktioner på ”Veckans bokbloggsfråga

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.